středa 3. listopadu 2010

Patřičné francouzské ráno

Jsem ještě v posteli a zrovna mi byla přinesena káva a čerstvoučký křupavoučký croissant a pain au chocolate sličným mladým mužem, prostě vše jak se patří, jak to má správně být! :)))
Však na dnešek potřebuji energii. Zítra jdu na zkoušku divadelního představení, na které mám vyrobit foto na plakát, znám už ale příběh, a tak jsem něco předpřipravila a zítra jim to tam předložím. Mám trochu strach, že se jim to nebude zdát, ještě nikdy jsem nic takového nedělala, no uvidíme.
Pak jest třeba vyrobit krátký text o mně a zaslat do umělecké asociace, které jsem se stala členkou, by to mohli dát na web. To bude fuška, takhle dlouhý text - to by nebyl problém, ale krátký...
A poté vzhůru na nákup potravin, naše lednička jest žalostně prázdná, včera jsme večeřeli nakládané houby a hořkou čokoládu.
Ještě bych ráda naskenovala články o výstavě a dočetla Trapné povídky Karla Čapka. Je to děsně napínavý, fakt! Bohužel tím jsem s Čapkem skončila, další už tu nemám:( Předtím jsem dočetla Válku s Mloky a byla docela překvapená, když jsem narazila na kapitolu, kde Čapek píše o Cherbourgu! To když ho teda znal Čapek, už nikdy nebudu říkat, že je to díra! Ona to samozřejmě díra není, jen prostě někdy, když mám negativistický den, si musím nějak ulevit, že... a pravdou je, že po 25ti letech života v hlavním městě člověk občas něco postrádá, ale zase se mu to na druhé misce vah něčím vyváží. Důležité je, že ta negativní miska není těžší.
To jsem si zase zafilosofovala, mi ten croissant stoupá do hlavy. Vzhůru do práce! (ale předtím ještě pain au chocolate...:)

Žádné komentáře:

Okomentovat