pondělí 13. února 2012

1 měsíc

Tak včéra byl Diddouškovi již jeden měsíc! Chtěla jsem sem dáti video, které jsem při té příležitosti natočila, ale nezdařilo se mi. Mám ale typ od zkušeného blogaře Gabro (tý jo, podařilo se mi vložit odkaz!:), tak snad to půjde.
Prozatím zde odkaz na fotky z prvních týdnů: http://www.rajce.net/u564174
A snad ještě během dneška bude video!
Hurá - funguje to! Tak zde je naše tanečnice:


PS: Nordahl se dnes sám ostříhal, ale nevím, jestli se nechá zvěčnit pro příští příspěvek...:)

1 komentář:

  1. Peto krasa!! Fotky jsou super, je to kulisek :-)) Akorat to video se mi nejak neprehrava, kdyz na nej kliknu, objevi se pouze cerna obrazovka s napisem "toto video je soukrome" a tim to hasne.. tak ja nevim, jestli je chyba na mem prijimaci ci kde. Kazdopadne vas vsechny 3 mooooc zdravim a tesim se na foto samoostrihaneho Nordahlka :-) Pusu vsem! E.

    OdpovědětVymazat