neděle 24. června 2012

Nedělní přeludium

Je hnusno, prší, bolí mě zub, obě dvě kolena a blbě spim. Ale jinak se máme výborně! :) Dokonce mám novou taktiku na Didouškovo nespaní přes den - dám ji do nosítka, tam během procházky usne a vydrží spát tak tři čtvrtě hodiny. Tak to se každý den protáhnu, jen se obávám, že ty kolena mě bolí z toho (ač váží jen šest kilo). No ale za to, že vpodvečer nehudrá a nemrzutí z únavy, mi to stojí.

Dnes odpoledne máme v plánu hrát deskovou hru Hra o trůny, inspirovanou knihou a následně i seriálem. Já teda osobně nejdříve viděla seriál a teď čtu knihu, docela mi překvapivě tenhle obrácený model vyhovuje. Hra je na několik hodin, pro tři až šest hráčů, nás bude dnes pět, to je rekord, zatím jsme hráli jen ve čtyřech. Vyrobila jsem na svačinku jahodové tiramisu, takový letní dezert, ať alespoň něco máme letní. Je patnáct stupňů... ale tak asi pořád lepší než české tropy!

Didoslávek je poslední dny vtipný, už hodně kominukuje, všemu se řehní, ale mám pocit, že začíná mít exkluzivní období. U mě a u Nordahla dobrý, ale jakmile si ji vezme někdo jiný - kouká dosti podezřívavě a občas dokonce vyrobí i podkovičku a začne natahovat. No, ale to jsem snad někde četla, že to je normální, že to zase pomine.

Pár fót z posledních dní:








Žádné komentáře:

Okomentovat