pondělí 8. února 2016

V sobotu po hudebnim krouzku jsme se vydali k fotografovi, neb musime prilozit prukazovou fotku k te zadosti o uznani hendikepu. To bylo neco, primet ji, aby se divala do objektivu a mela zavrenou pusu. (Rekli jsme, ze je to na pas, neb ten bude za necely rok taky potrebovat novy, takze proto takova pravidla.) Fotky podle toho vypadaji. Dal nam dve ruzne za cenu jedne, pry snad z toho alespon jednu uznaji... No na tu prukazku to staci, na pas uvidime. Nevim, jak ma clovek primet autisticke dite, ktere nerozumi pokynum, zavrit pusu a koukat urcitym smerem.
Po obede jsme skypovali a ja se pak natahla a Diddus kupodivu se mnou. Za pet minut spala a probrala se az za dve hodiny! Jinak uz normalne odpoledne nespi. Ja jsem se vydala na nakupy, uzit jeste slev. Koupila jsem Diddus jeste nejake obleceni, dve holcici pyzamka pro miminko (mame vse takove neutralni a spis klucici), sobe kabelku prostredni velikosti, kam se mi vejde fotak, kdyz jdeme nekam courat a jedny saty, do kterych se samozrejme nevejdu, ale ktere se mi libily a ktere byly slevnene se 44 na 7 euro. Jsem musela! :D No Diddus se libily moc... Taky jsem poridila prebalovaci podlozku a na vecer kilo uzenin, muj tehotensky hrich, furt na ne mam chut... Snad me to pak zase prejde!

V nedeli zacalo pocasi, ktere ma pretrvavat i tento tyden - kazdou chvili se strida slunce, dest, kroupy a fouka silny vitr. Svitilo asi hodinu, tak ze to risknem a vyrazime ven. Jen co jsme vylezli z domu, zacaly padat kroupy. :D Dobehli jsme do auta a jeli za mesto, pak to zase prestalo, takze jsme se i chvilku prosli.

Tento tyden zacaly dvoutydenni prazdniny, ale jesle budou jeste v utery otevrene a logopedka taky premava. Zitra prijede strycek Vutana, tak bude mit Diddus zabavu. Jinak uz spi skoro tyden bez plin bez nehod, ochutnala jiny jogurt, nez ji normalne, ale snedla jen pulku. Ale ochutnala, to je vykon!:) Neustale sjizdi dokola dvdcko Dorotka a papousek, co ji poslala babi Maruska. Venku se stale nekde zastavuje a kouka na napisy, ale opakuje pismena z hlavy, ktera si pamatuje. :)












4 komentáře:

  1. Cus Petrus! Pekne brisko jiz mas! Jen co je pravda :-) Slusi ti to! Hele a proc ma Didus na vsech tech fotkach od profi fotografa takovej temnej stin na jedny strane tvare?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, uz se sotva valim! :) To je fotkou fotky, takze to je moje chyba, jsem to fotila vecer za slabeho zarovkoveho svetla a jeste jsem si to zastinila. Ale rikala jsem si, ze je to jen pro ilustraci, byste videli ten vyraz!;)

      Vymazat
  2. Náhodou se tváří moc hezky, u nás to nešlo... Vyfotila jsem doma (nenápadně) stovky fotek a jednou kamarád (jindy ve Fotolabu), to upravili, ořízli pozadí...ale je pravda, že na pas jsme to nepotřebovali. Nikam necestujeme.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jsem se na ne znovu koukala, a je fakt, ze ten stin tam je! A je to protoze jsem ji drzela na kline, takze ten stin jsem ja. No ja jsem si taky rikala, ze to jeste jde, ale ta fotografka si nebyla vubec jista, jestli nam to uznaji na ten pas. Kazdopadne toto leto muze jet jeste na stary, takze letos se do Cech jeste podivame. :)

    OdpovědětVymazat