úterý 3. května 2016

Dnes sla Didduska na poniky. Neobeslo se to bez srdceryvnych scen a krokodylich slz, musela si totiz obleknout prislusne obleceni a tenisky. Koupila jsem ji takove ruzove lakovane strevicky, sama si je vybrala, aby mela k sukni. Nic jineho od te dobry nenosi, ke vsemu a uz jsou cele odrene... A porad musi mit svou bundu s kapuci, a zacina byt teplo. Uz jsem s ni byla v jednom obchode, kde meli pekne kytickovane ksiltovky, ani si ji nechtela zkusit. Zkusim ji jeste zavest do haemka, tam maji pekne klouboucky a treba by ji zaujaly i slunecni bryle. Jde o to, ze kapuce ji slouzi jako "blok" pred okolim, takze to musim necim nahradit. Jenze zatim nic nevzala na milost...
Dnes je tak krasne, Vuthe jde na skate a ja na spacir s kocarkem. Musim se hybat, bych shodila tu prisernou pneumatiku, co mi zustala kolem bricha. :D Nevejdu se vubec do zadneho obleceni a nosit tehotenske kalhoty me depta.
A zde jeste Vutheho dubnove fotky, a pak uz budeme tak nejak "v pritomnosti". :)









4 komentáře:

  1. Hezký den,
    krásné fotky, moc vám to sluší . Pneumatiku žádnou nevidím:)
    Ta poslední fotečka je rozkošná, hned jsem si vzpoměla na chvíle kdy jsem kojila, jak jsou roztomilý ,když jsou přisátý a spokojeně dudlají :)
    Diduš je parádnice, má pěkné boty a že jsou odřené? aspoň je má pořádně využité:)) Držím palce s kšiltovkou snad to klapne:)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pneumatika je schovana pod oblecenim... :D
      To je pravda, Didduska vsechno pekne vyuzije, to po ni jeji sestricka toho moc nepodedi.:) Dnes jsem vyprala jeji ruzovou bundu, tak jsem zvedava, co bude, az pujdeme odpoledne ven...

      Vymazat
  2. Jéé, Fidorka....pěkné fotky....Je dobře, že jí ta kapuce poskytuje pocit bezpečí, nebrala bych jí to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja vim, jen obcas je na ni moc teplo. Musim sehnat neco letniho s kapucou...:)

      Vymazat