čtvrtek 5. dubna 2012

Otesánek

Tak s plakáním už je to mnohem lepší, asi zabralo to pívo... (hihihi). Ale s intenzitou papání stále vše stejné, tak uvidíme, jak to bude pokračovat. Ale říkám si, že když spí v noci 10 hodin v kuse - už druhou noc (klepu na čelo, na dřevo a všude různě jinde!), že musí mít pak přes den děsnej hlad! Zítra jdeme k doktorovi na prohlídku a očkování, tak jsem zvědava, kolik nám Otesánek přibral a jestlipak povyrostl.
Dnes by měla moje babička Maruška narozeniny. Tak na ni vzpomínám a kdo jste ji znali, můžete taky zavzpomínat. Chtěla jsem svoji dceru pojmenovat po ní, ale neprošlo mi to, neb bývalá Nordahlova se jmenuje Marie (píše se to stejně jako v češtině, jen se to jinak vyslovuje),  a nejsou po rozchodu zrovna v kamarádském vztahu... Ale což, alespoň má Didda originální jméno, na internetu jsme našli jen jednu další - jistou islandskou herečku. Tak jsem nakonec s výběrem moc spokojená:) Ale byl to ořech, to jsem zvědavá, jak to zvládneme pro druhé!


Žádné komentáře:

Okomentovat