sobota 28. dubna 2012

Totoletí

Ano ano, je to zase doba... Určitě jste si říkali, to zas ta Péťa zanedbává, hanba jí, do rohu a klečet na hrach! Ale tentorkát mám vejmluvu - internet šel poslední dobou špatně (stránka se načítá hodinu) nebo vůbec. No jo no, kdo šetří, nemá někdy za tři. Jsem napojená na wifi z kavárny, čímž sice ušetříme 40 euro měsíčně, ale občas to holt není žádná sláva. Ale fotím, to zas jó! Počítač je pln (to asi taky přispívá k té bleskové rychlosti), externí disk se plní též, chci si pořídit další, terabajtový, ať je místo a hlavně záloha! Přišla jsem teď o jedno album, a mrzí mě to velmi, neb jsem fotila sebe s Didoušekem a byly to povedené fotky, i mě to tam po dlouhé době docela slušelo. Zbyla mi jen jedna, kterou jsem si dala na fejsbuk do profilu... No jo no. Tak teď stáhnu a okamžitě zálohuji na externí.
Jinak začínám mít trochu cestovní horečku, už dřív jak za týden vyrážíme směr Praha! Vyprázdnila jsem kufr od minulé návštěvy (fakt, nekecám, ještě tam bylo nějaké oblečení odminule - to nepoužité samozřejmě!:) a dala do něj asi tři věci, tak se cítím, že mám předbaleno! Hehe.
Mno, tak první várka foteček, zítra bude druhá, abych to tu nezahltila.








1 komentář:

  1. Už se na Vás, holky, těším! To je úžasný skříteček!!!

    OdpovědětVymazat