pondělí 4. ledna 2016

Na Novy rok prselo, cely den. Byli jsme doma. V sobotu rovnez tak, dest cely den. Vydali jsme se odpoledne alespon do Jardilandu, obchodu se zahradnickymi potrebami, rostlinami a zviraty, at se Diddus aspon podiva na rybicky a na kralicky a at zase nesedime cely den doma. Jenze, ouha, u vchodu byl plastovy pes, jako zivy a Diddus jsme od neho nemohli odtrhnout. Nejaci kralicci ji pak uz vubec nezajimali. Asi ji ho koupim k narozeninam. :D Vecer sel Vuthe pracovat do restaurace misto tatinka, ktery zalehl s migrenou. Po dlouhe dobe jsem byla sama doma a udelala jsem tolik veci! :D Uvarila jsem polivku, vytridila nejake papiry a pripravila seznam ukolu, ktere musim ted na zacatku ledna zvladnout. Dokonce jsem i naladila po dlouhe dobe kytaru a trochu si zabrnkla.
V nedeli zase cely den proprseny, a v nedeli je tu vse zavrene, clovek ani nema kam jit... Takze jsme opet byli doma a Diddus tu behala jak tygrik v kleci. Ale docela dobry, kreslenim, knizkami, jedenim a pohadkou se zabavila. Upekla jsem mufiny, Diddus se muze po tech cokoladovych utlouct. Hrozne ublizene brecela, kdyz jsme ji nechteli dat treti, protoze by pak nevecerela. My meli jeden a zbyle tri si dala dnes. Jesteze pro nas jsem udelala vanilkove s liskovymi orisky, ty ji tolik nelakaji. :D Vecer jsme si zahrali onu cinskou damu, co jsem koupila Vuthemu k Vanocum.
Dnes je pondeli a opet dest. Rano jsme jeli nakoupit, obchod byl uplne prazdny. A odpoledne logopedka, prazdniny skoncily, konecne je tu opet stary dobry rezim. :) Dokud tu byli Vutheho bratri byla zabava a taky tolik neprselo, tenhle posledni vikend byl ale dlouhy.

Chtela jsem udelat jakousi rekapitulaci minuleho roku, ale asi to nedam, moc si nevybavuju, kdy co bylo... Prvni pulrok jsem totiz jeste nepsala blog. Co si tak globalne vybavuji je, ze s Diddus to bylo hodne narocne, kazda vyprava koncila nasim totalnim vycerpanim. Hodne se vse zlepsilo, kdyz jsme konecne v kvetnu meli potvrzenou diagnozu a take po navsteve Cech. Zacala taky chodit do tech jesli, to urcite take melo nemaly efekt. A ted uz si predstavuju, jak budeme moci jit do zoo, ikdyz jsem po lonske dubnove navsteve prohlasovala, ze me tam nikdo uz nedostane ani heverem. :D
Ale tech fotek! To sem nejakou dam, Diddus tolik vyrostla!

Volala jsem kvuli necemu N. Tak me s..e!!! Nebudu to tu ani vypisovat, to je furt stejna historie, ale alespon si musim trochu ulevit. :D



Leden



 Unor



Brezen


Duben










Kveten






V cervnu jsme byli v Cechach, to mame dva miliony fotek, a z toho vybirat nelze.:)

Cervenec





 

A v srpnu uz jsem zacala psat blog ... :)

1 komentář:

  1. Máte nádhernou dceru, je to nádherné dítě :)
    Ať Vám dělá radost :)

    OdpovědětVymazat