pátek 15. ledna 2016

Ve stredu jsme sli na obed do restaurace na oslavu Didduscinych narozenin. Probehlo to dobre. To, ze se tam chvilemi valela na sedacce a jedla v leze, to neresim. :) Odpoledne si pro ni prisli N. s jeho mamou, ze si ji vezmou na odpoledne. Diddus sla s babickou do auta a ja s N. do meho auta pro sedacku. Tvaril se, jako by mel kazdou minutu umrit. Tak se ho ptam, co mu je a on, ze mu je spatne, ze ho porad boli bricho, protoze nema penize a musi jist nejlevnejsi nezdrava jidla a ze ten byt ho mesicne bude stat vic, nez myslel a ze k tomu ta asociace a jak je to desne tezky... Nevim, jestli jako tim chtel naznacit, jak jsem hrozna, ze jsem po nem po roce a pul, co mu platim jeho telefon, chtela bankovni udaje, abych mohla provest zmenu. (jeho tel. je totiz na me jmeno, kdyz jsme delali smlouvy, on nemohl na sve, neb kvuli krachu s kavarnou nemohl mit ucet v bance). Takze jen zastavit platbu jsem nemohla, protoze dluh by byl muj. Toz se mi po nekolika mesicich opakovanych zadosti podarilo vymamit potrebne udaje a mohla jsem to zmenit. Hura. Vzdy si rikam, ze mu to neni trapne... Neni a jeste bude za chudacka, jak je vse tezke. Rikam mu, at si najde praci, ale pry ze za 40 hodin tydne bude brat o tri sta euro vic nez ma ted od statu, a ze to nema cenu. No ja nevim, kdyz mame problem zaplatit slozenky, tak to podle me asi nejakou cenu ma. Spis nema asi cenu to resit, neb nekteri lide se proste nezmeni... Hlavni je, ze ted uz se od nej nenecham natlacit do pocitu viny, jak je na tom beze me spatne. Vecer byla Diddus vynervovana a byla na nas zla. Nevim, asi ji N. nakonec prece jen chybi, ale jemu je to evidentne u ...  Anebo proste byla jen unavena, buh vi. Druhy den uz ale bylo vse zase v poradku.

Ve ctvtek jsem byla opet na plavani pro velryby, to si uzivam. :) Odpoledne jsem se vrhla na papirovani, mam tu restu a veci na vyrizeni, tak jsem s tim konecne zacala.

Dnes v patek jsme byli na tretim ultrazvuku. Vse je v naprostem poradku a miminko se otocilo hlavou dolu. Huraaaa!:) Poradnou fotku ale nemame, neb mela pred oblicejem pupecni snuru. Videli jsme ale pusu a nos a ja rikam, ze bude cely tatinek!:) Ja jsem si rikala, ze mi nejak dobre uz par dni, nikde me nepicha a zaludek je uplne v pohode, muzu jist, jak mam chut. A tak jsem nam odpoledne koupila na oslavu dorticky. :) Diddus sla spat v tlustem teplem svetru, ktery jsme ji dnes koupili. Za zadnou cenu si ho nechtela sundat, a to ho ma na teplem pyzamu... No, zacala byt docela zima, tak snad ji bude v noci dobre. :)

Fotky jeste z minibusu pri odjezdu na poniky a z restaurantu, ale vse jen z telefonu.






3 komentáře:

  1. Fotky jsou moc pěkné. Malá je jak andílek.

    OdpovědětVymazat
  2. No já nevím, jen si vzpomenu, že Mirkova sestra měla jako středoškolská učitelka v Bratislavě celou výplatu 400 EUR.

    OdpovědětVymazat