čtvrtek 11. května 2017

Ach jo, dnes se vratila Didda ze skolky jak utrzena ze retezu. Zase krici a je velmi nespokojena. Jestli to bude jako minule, tak mi dozajista hrabne. Za hodinku pojedeme za Vuthem do mesta, snad ji to trochu uklidni. Je teprve streda, musim vydrzet do nedele a pak jeste jeden tyden ...

Mno. Odpoledne bylo moc fajn, zajeli na nase oblibene hriste, kde nebyva nikdy moc lidi a jsou tam pekne prolezacky. Diddus se vyblbla, dokonce si i hrala s ostatnimi detmi. Stava se, ze to na hristi neni nic moc - jakmile se priblizi, deti prchaji (napr. chce s nima delat takovou tu houpacku pro dva, a oni jdou hned pryc, jakmile prijde) a jindy je to uplne v pohode. Zalezi na detech, nekterym vubec neprijde jina, jinym jo, ale nevadi jim to, a dalsim to vadi. Clovek nikdy nevi, jak to bude probihat.
I Inus se zhoupla. Kdyz jsme tam byli poprve, moc se ji to nelibilo, ale vcera uz to bylo lepsi. Jestli to nebylo tim, ze tam byl i tatinek. :)

Na pul sestou jsme odvezli Vutheho na staz a jely domu. Vecer byl pekelny. Ja jsem se radovala, jak to tentokrat jde dobre, no tak to mam ... 😢  Kricela, nervovala se, brecela. Do toho Ina mela teplotu, dle me zub (dnes rano uz nema). Rikala jsem si, ze budou unavene, ale ani jedna nechtela spat, Didda usnula v deset a Ina v pul jedenacte. Pote jsme diskutovali s Vuthem pres telefon, cim to muze byt. Tak jednak on tu zase neni a druhak se vratila z materske vychovatelka, ktera ma mit Diddu na starosti, pricemz Didda zboznuje tu, co ji nahrazovala. Sice tam je jeste na pulku casu, ale stejne je to zmena. Asi tohle vsechno dohromady. Taky urcite hraje roli moje "forma". Minuly tyden jsem mela spoustu energie a veskere Diddusciny krize jsem zvladla uklidnit. Ted uz jsem unavena a nezvladam to. Obcas na ni kriknu, cimz se to samozrejme cele jeste zhorsuje. Ja bych si potrebovala proste odpocinout, aspon na jeden den, ale o tom si muzu jen nechat zdat.

Vzala jsem si Vutheho kartu a stahla jeho fotky z vyletu a ze vcerejsiho hriste. Jak tam vypadame stastne a spokojene. Taky ze jsme, jen proste clovek vzdycky foti ty pekne momenty, to peklo potom zustava mezi ctyrma stenama... Ze bych to zacla fotit? 😉  Jestli by to ale vubec na fotkach tak vyznelo, to je mozna i vyzva... Jen Verunka mela vcera kratkou ukazku na zivo v primem prenosu pres Skype. :)
No tak jo, hlavu vzhuru! Heslem nasledujicich dni je "prezit" !!!

























8 komentářů:

  1. Petooo! posilam spousu sil, at to s holkama nejak zvladnes, nez budete mit tainka zase doma! Snad se to s Diddus zase uklidni, si myslim,ze ty zmeny ve skolce (oblibena ucitelka fuc) ji urcite pekne rozhodi. do toho Vuthea na chvili pryc...holt deti uz jsou tak jako tak citlive na zmeny a vynasobi li se to trochou autismu...je to pecka vid? No po shlednuti Deti uplnku mi sel mraz po zadech a clovek si rika,ze zdravi je to nejdulezitejsi na svete!
    Jinak k fotkam, Inuska vypada megahumotne na tom houpacim konikovi,jak zmensenina dospelyho :-)
    Uzij si zitrejsi ZASLOUZENY den matek! snad bude v poklidne atmosce. papa,pusu!

    OdpovědětVymazat
  2. Pardon za preklepy, pisu to na telefonu a obcas mi vynechavaji pismenka a nejak jsem si to po sobe neprecetla. ale ty to pochopis! vid ;-)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vis, ze pochopim, Evic. :) Jojo, je to tak, vnimaji kazdicky detail, na ktery my ani nepomyslime. Ale - tramtadadaaa - mam to za sebou, Vuthe je zpet ! Posledni dny to byl takovy kolotoc, ze jsem sem nemela cas ani nahlidnout. A den matek tu je az tuto nedeli, tak ocekavam nejakou zlatou medaili ci tak neco. ;) Jinak Inek je opravdu vtipny, ta ma vyrazy, jsme z ni obcas mrtvi smichy ... :)))

      Vymazat
    2. Je a ted na to koukam, to neni konik, to je houpaci delfin !!! :D

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat