úterý 9. května 2017

Konec tydne byl hodne akcni. V sobotu rano, behem toho, co jsem koupala Inu, se Didda sama oblekla, obula si boty, vzala si bundu, a hlasila "promener". No tak dobre, rekla jsem, ale autem, neb je zima, prsi a fouka vitr. Vyrazili jsme pro chleba, a kdyz uz jsme byly na ceste, zajeli jsme do Saint Vaast la Hogue pro ustrice, abychom meli neco dobreho na vikend. Diddus cestou snedla pres pulku bagety. No jo, cerstvoucke a jeste teple, to mizi jak mavnutim kouzelneho proutku. Pote jsem ji doma prevlekla, odvezla na poniky a v poledne zase privezla, to vse za  neustaleho vyndavani a nadavani Inka do autosedacky. Odpoledne jsme zajeli do mesta za Vuthem, zajeli na nakup a pak ho v pul seste vysadili v miste staze. Meli jsme v planu, ze v nedeli rano ho vyzvednu, nechame Inu rodicum a pojedeme s Diddou na vylet do Hérouville Saint-Clair. Jenze vecer dorazil k rodicum nejmladsi bracha a nabidl se, ze ho hodi domu. A tak o pulnoci dorazili. Sli jsme spat v pul treti, takze ja rano vyspavala a na vylet jsme vyrazili az kolem poledne. Odpoledne se vydarilo, Didda si pohrala na hristi (i Vuthe si pohral, neb tam byla takova skluzavka, kam Didda neumela sama vylezt, tak musel lozit s ni:)), prosli jsme se parkem u zamku, prozkoumali tamni ctvrte. Vse fajn, az na Didduscin novy zasek - nechce nikde chodit na zachody. Jedine doma, u rodicu v restauraci a ve skolce. Jinak se vsude jinde brani zuby nehty, breci, a radsi nejde vubec, ikdyz potrebuje. Nevim, co ji to popadlo. Kazdopadne to doslo az tak daleko, ze sla i na velkou venku...
Mno, vecer jsme si zajeli k rodicum pro Inka, tam jsme se navecereli a shledli vysledky voleb. Tak nastesti to ten Macron vyhral. (Jo, to jsem zapomnela, ze pred vyletem to sel jeste Vuthe odvolit.)

V pondeli byl statni svatek. Odpoledne jsme se vydali na venkovni bazar, ted jsou o kazdem vikendu potazmo svatku. Koupili jsme Diddus klapky na usi Hello Kitty, jednu lampu - globus (uz mame druhou, ja jsem si ji vzdycky prala a nikdy jsem ji nemela, tak si to ted vynahrazuju ;) ) a jeden rucne vyrabeny svetricek na panenky. Tak krasny, ze bych ho chtela i pro holky ve velkem. Ja bych tak chtela umet plest, ale nejsem manualne nijak extremne manualne zrucna... Doma Vuthe namontoval barieru na schody, uz je treba. Tak ma Diddus co zavirat. K obedu jsme meli maso s omackou a ryzi - desne dulezita informace. :D To ale hlavne proto, ze Diddus uz sni ted i maso i ryzi a dokonce si necha ryzi polit omackou! Drive to bylo jen jedno nebo druhe, a to jeste ryze se nechtela ani dotknout, jedla jen brambory nebo testoviny. Jedine, co stale odmita jsou sunka a syry a i ostatni mlecne vyrobky neji. A mliko taky nepije. A roste jako z vody. Proste se da krasne rust i bez mlika. ;) Ja taky nesnasim mleko a mlecne vyrobky, teda ja je mam rada, co se chuti tyce, ale nedela mi to dobre, boli me z toho hrozne zaludek, az nekolik hodin po pozreni. :(

Dnes rano jsme odvezli Vutheho do mesta a ja jsem nanovo sama s holkama. Ina se prave probudila a Didda tu bude co nevidet ze skolky. Tak pak uz jen prihodit nejakou tu fotku z vyletu.

Tak jsem je stahla, ale jen moje, Vuthe si vzal s sebou fotak. A Diddus se vratila ze skolky bez medvidka, volali mi, neb ho tam nasli a ze mi ho privezou domu. A ja si rekla, ze to lajsnu a zkusime to bez nej. Uz je na nej min fixovana, tak uvidime, jak to bude, az pujde spat.














Žádné komentáře:

Okomentovat