čtvrtek 17. prosince 2015

Citim se jako hroch. Vsechno me zacina tlacit. Funim. Zvedam se jak osmdesatnik s artrozou. Jupi, treti trimestr je tu! :D
Diddus dnes byla v jeslich. Pri prichodu musela nutne za kazdym zavirat jedny vratka, co se normalne nezaviraji a pri odchodu cekala, az vsechny deti odejdou, nez take mohla odejit. V poledne vypadala dobre, ale ted vecer je to horsi, ma teplotu a k ryme uz i pokaslava. Uvidime rano, kdyz nebude lip, asi nepujde posledni den pred Vanocemi do jesli.
My jsme tu dopoledne balili pernicky jako pozornost pro pani vychovatelky, logopedku a ucitelku na hudbenim krouzku a odpoledne jsme se vydali na nakup. Uz jsme koupili vse na salat, zadne dalsi nakupy uz nebudou, jen maso na rizky u reznika a nazdar. 24. budeme u Vutheho rodicu, maminka chtela pripravovat francouzske dobroty jako uzeneho lososa a husi jatra, ale on ji to vymluvil, rka at udela radsi neco asijskeho.:) My na ty francouzsky lahudky nijak extra nejsme, jedine, co muzeme, jsou sneci. A jak jsou v obchode ted vsude, s prichodem Vanoc, koupili jsme si je na dnes k veceri. Mnam!:)
Take jsme se stavili v Emaussich. Ja uz par dni shanim halmu, neboli cinskou damu. Tady jsem videla bud malou anebo s kulickama, ja chtela ale vetsi a s panackama. A na netu se mi to kupovat nechce, kdyz to clovek nevidi nazivo, buhvi co pak dorazi. No a na co nenatrefim, a za tretinovou cenu! A je jak nova!:) Podarilo se mi, ani nevim jak, ji koupit tak, aby to Vuthe nevidel a jeste ji odnest a schovat v kufru auta. :D My casto vejdeme spolu, ale pak se trhneme a kazdy se koukame na to, co nas zajima. Jak jsem zbystrila tu hru, rikam mu, klidne si jdi vse obhlednout, ja pak prijdu... a muj plan se mi podarilo uskutecnit na jednicku.;)


1 komentář: