středa 16. prosince 2015

Dnes byl zas den... Noc dobra, Diddus prisla jen dvakrat. Dopoledne jsem mela schuzku s tou sestrou psycholozkou, probirala jsem s ni vse hodinu a pul. Ohledne spanku - psychiatricka nam predepise neco na spani, napsala mi jmeno na papir, abych si to mohla prostudovat na netu, o co se jedna. Ne, ze ji to budeme pravidelne davat, ale proste kdyz uz nebude nekolik dni spat, tak abychom neco meli, kdyz bude nejhur. Je na ni videt, ze je unavena, ma fialove pytliky pod ocima, navic dnes vypada i nemocne, porad posedava, ma rymu a trochu zvysenou teplotu. Dala jsem ji na spani sirup na teplotu, tak uvidime. Vetsina debaty se ale tocila kolem N. Potrebovala jsem to s nekym probrat. Tak se mi trochu ulevilo a mam asi i jasneji. Kazdopadne, jaka to "nahoda", koho jsem odpoledne nepotkala, ze. Mela jsem jeste jednu schuzku ohledne dani (dalsi lahudka - jelikoz jsem pri vyplnovani priznani nezaskrtla jedno policko a nevyplnila navic prislusny formular, neb jsem to nevedela - pozvali si me z oddeleni danovych uniku, vyslech jak na policii, kvuli tomu, ze jsem z Cech prevedla spoustu penez na koupi domu a prace na nem po prodani nemovitosti v Cr, ale tak jsme si to vse vysvetlili, jen me ceka ted tuna papirovani, hledani dokumentu, ktere ani nevim, jestli tu vsechny najdu atd. ... jako bonus k papirovani ohledne handicapu Diddus) a pak jsem sla do mesta, pac jsem si po tom dramatu potrebovala nutne koupit cokoladu a take jsem koupila Diddusce fixky s vicky na provazku, neb je porad ztracime a hlavne me uz fakt zmaha je zvedat :D a vzala jsem to kolem vanocniho trhu. N. byl ve stanku sve mamy. Nevidel me, chtela jsem jit dal, ale pak jsem si rekla, ne ne, jen za nim pekne pujdu, at vidim, co zas bude mit za vymluvy, ze o vikendu ani v tydnu nezavolal, ze si vezme Diddus na odpoledne. Ani zadne nemel, jen pritakal, hm hm, ja vim, jsem nezavolal... Ptal se, co Diddus u logopedky, tak jsem mu zacala vypravet spoustu veci, on celou dobu koukal mimo, jako by ho to vubec nezajimalo. Pak prisla jeho mama, a kde pry je Diddus, rikam, ze s Vuthem, ze N. si ji mel vzit na odpoledne a stavit se za ni... No tak jsem ji slibila, ze se s ni stavim v pondeli po logopedce, to by tam nemelo byt moc lidi a ona je fakt asi jedina, kdo ji chce videt. Pak neco prohodila o nejake slecne, takze N. pravdepodobne nekoho ma a ostatni je mu jedno. Zacina mi to vsechno lezt krkem... Mne je to teda uprimne jedno, to je jeho problem, ze nevida sve dite, ale jde o Diddus. Podle me cekala, kdy ho uvidi, a jak ted bude reagovat, az ho uvidi po takove dobe? Psycholozka mi poradila, at si sjednam schuzku s tim mediatorem, ale at N. nic nerikam, ze si ho ten mediator pozve, a on se bud dostavi nebo ne, ze to neni na mne to organizovat a ze si mam sepsat, jak si ji bere ci nebere od te doby, co nejsme spolu. Jde mi o to, ze kdyz on na vsechno tak kasle, proc ja bych se mela zavazovat, ze ji bude vidat pravidelne dvakrat mesicne... Vubec se nestara, ale kdyz se mu to hodi, nezapomene se vytasit se svymi pravy. Ale povinnosti, to uz mu nic nerika. Ja jsem ho vzdycky spis omlouvala, ale dneska jsem z toho mela takovy pocit, ze je to egoista, ktery mysli jen na sebe. Takze k tomu vsemu papirovani jeste toto. Doufam, ze to vse zvladnu do porodu, abych pak mela klid.

1 komentář:

  1. Podobné starosti mám též a nezávidím, někteří chlapu jsou příšerní. Na spaní míval Jenda nějaké kapky, něco přírodního i léky, ale nic nezabralo. Trpělivost, stále stejné večerní rituály a ráno odměna, pokud spí celou noc...a postupem času bude líp a líp.

    OdpovědětVymazat