čtvrtek 9. září 2010

Krásné dopoledne

Od doby, co jsem se vrátila z Prahy s horečkou, průduškovým kašlem "udussehnátou" a rýbou znemožňující mi jakýkoli pokus o nadechnutí, jsme spali každý den skoro do dvou. Fakt, normálně jsme se probouzeli tak v půl druhý. Samozřejmě se k tomu přidal i fakt, že čím déle jsme spali, tím déle jsme ponocovali, to je takový začarovaný kruh. Jenže dnes měl Nordahl rendez-vous na ouřadě již v 9 hodin ráno. Já se vzbudila v 9:40 (myslela jsem si, že ještě neodešel a on už byl zpět:). A tak jsme si říkali, co s načatým ránem? Jelikož je den trhu, vydali jsme se ven. To je taková krása ten svět poránu! Ještě k tomu svítí slunc a je příjemně teplo. Na trhu jsme pokoupili zeleninu, výborná jablíčka a k snídani fíky, které jsme spořádali na zahrádce kavárny, kde jsem se poprvé za ten rok a kus domohla café latté! Zázrak!:) Sice paní nevěděla, co chci, ale když jsem jí to vysvětlila, nabídla mi, že mi kávu dá do hrnku na čaj a k tomu přinese konvičku horkého mléka. A pak mi to naúčtovala jako grand café creme (grand, nicméně pořád směšně malé). Již nikdy nepůjdu jinam!:) Je to moc příjemné místo, vevnitř to vypadá jak v obýváku a páteční večery tam dělají výborné tapas. Hmmmm, život je krásný...:)
Krom toho mi je už dnes i dobře. Poprvé v životě jsem vyzkoušela homeopatika, na ucpané dutiny, a mám pocit, že to vážně výborně funguje.

Žádné komentáře:

Okomentovat