čtvrtek 9. září 2010

Ta humorná historka!

Tak jsem si přečetla svůj poslední post před pauzou, a koukám, že jsem něco slíbila. A jako žádné sliby chyby, to tedy ne! Takže:
Ten večer před koncertem jsme se promenovali po pláži, resp. po takovém betonovém molu a fotili se, neb bylo krásné světlo od zapadajícího slunce. Nordahl mi pozóval a já fotila, tašku se vším a obal na foťák na tom molu. Když tu se zničehonic zčistajasna znenadání přihnala vlna, která ohodila nás a téměř spláchla mé věci. Já měla sandál, ale Nordálek si pěkně čvachtal ve svých teniskách a do toho celá noc před námi. Nezbylo mu, než se navléci do mých barevných ponožtiček...:) Pak jsme se sami sobě nasmáli - jak si tam pózujem jak paka, nekoukáme napravo nalevo a pak jsme potupně ohozeni...:))) No, myslím, že k tomu mám nějakou dokumentaci, jdu se juknout.
Tak mám, ale jen takovou vlnku předtím, tu hlavní nemám, páč jsem zachraňovala tašku:) Ale mám foto s tím krásným světlem, které vykouzlí jen zapadající slunc, Nordálka ve slušivých ponožtičkách a ještě vkládám foto našeho krásného vozu.










1 komentář:

  1. Tak teď jsem se pořádně zasmála :-D. Ty ponožtičky nemají chybu!!!

    OdpovědětVymazat