pondělí 26. října 2015

Dnes je venku krasne teplo a slunicko. Diddus byla ve tri u logopedky a pak jsme se sli projit. Vuthe se od nas odpojil na hristi a sel na skate. Diddus se klouzala na skluzavce, houpala, dokonce jsem ji mohla dovolit sundat si bundu, jak bylo pekne. Potkaly jsme tam Nordahlova strejdu a sestrenici, tak jsme si popovidali. Doporucili mi knizku pro Diddu, kde je pekne v obrazcich vysvetleno, jak mamince roste bricho a pak je tu miminko. Tak ji asi poridim, obrazky by mohly pomoci, aby se mohla alespon trochu pripravit. Zvladly jsme to dobre, Diddus docela spolupracovala, takze jsem ji nemusela nikam vyzvedavat a prenaset a domu pekne slapala. Ale i tak jsem toho mela dost. Po navratu domu otevru facebook, a tam ctu, jak se vsechny tehule cejtej uzasne, jak je to nejlepsi obdobi, jen kvetou. A ja tady v pulce hudram... Samozrejme jsem stastna, ze budeme mit miminko, ze se nam hned zadarilo, ze mi nic neni, nemam zadne komplikace... Ale uprimne, pro me teda tohle balonovstvi a velrybstvi zadne uzasne obdobi neni. Tahat ty kila navic me unavuje, nemuzu na kolo, ani si zabehat, vsechno me skrti, obri prsa mi vadi pri spani. No jo, nejsem zadnej prototyp bohyne Zeme, co s radosti roste a plodi. :D Ale jsem stejne moc vdecna, ze muzu v podstate vsechno delat, mam kamaradku, co ma komplikace, a to pak musi teprve neco, prezit tech devet mesicu... Ale nejhorsi na tom je, ze se clovek stydi o tehle pocitech vubec mluvit, jakoby se muselo behem tehotenstvi jen nad bobtnanim se rozplyvat a jen na chvili pomyslet, ze je to pekna pruda, bylo rouhanim se nejvetsim.

6 komentářů:

  1. :-D Jen skuhrej... Jen se z toho hezky vypiš... :-) Je důležité, že mám ráda to mimi uvnitř ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "máš" a nejen ty... Těším se na to vaše úžasné miminko a moc zdravím Didušku!

      Vymazat
    2. Peťuuu, neblázni, já znám fakt jen pár holek, který si to těhotenství užily.. jinak je to spíš přežít první tři měsíce kocoviny, v horším případě blití, pak dejme tomu pár měsíců celkem klid, ačkoliv hrochovatění, a pak zas finální hromada nepříjemností vrcholící porodem :D No hele, abych tě uklidnila, že je normální nebýt z toho v sedmém nebi, ač jsi vděčná samozřejmě za ty dary, já jsem nasraná furt! (končím první trimestr, tak jsem to ještě trochu tutlala, ale teda dává mi to pěkně zabrat...) Tak se drž, statečnice! Pusu velikou, té

      Vymazat
    3. Jeeee, Terul, to je ale uzasna zprava! :))) Gratuluji vam moc! A jsem rada, ze jsme spolecne tehotne! To budeme moc pekne rozebirat, to hrochovateni! ;) U me se to zas ted prehouplo do pohody, prijde mi, ze jsou dny, kdy se to bricho jakoby napina, a to pak je pro me osobne dost neprijemny, ale pak se to zase na nejakou dobu ustali. Tak uzivam dni klidu, nez to zase prijde... Tak to se teda take drz! Pusu a brzy na chatu doufam! Tva hrosi spolecnice:)

      Vymazat
    4. No musíme to rozebrat někdy na chatu, ten první trimestr byl fakt pro mě očistec, snad s to teď už pomalu lepší a blicí hormon ustupuje. Akorát ještě to spaní vestoje by mohlo polevit a budu na chvíli zas spokojená :) Držím palce, ať máš dost sil aj na Didduš, zvládáte to krásně, dle psaní a fotek.. tak pusu a brzo pokecáme! te

      Vymazat